there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg under juli 2009

Av Sofie - 24 juli 2009 22:05


...Dag-Otto

Han fick faktiskt vara namnförebild till våran gamla mushane.



, , http://www.youtube.com/watch?v=d1nj-6sX6DI, ,
Av Sofie - 24 juli 2009 15:53


Ett avmina favoritprogram i världen! Det är paus just nu, så jag skriver inte lite grann här. Är så ruskit imponerad av hur jävla duktig han är på att läsa hundar och förstå alla deras signaler, DET är något jag är väldigt dålig på, å andra sidan har jag muycket lite kontakt med hundar så jag kan inte öva på det. Har till och med svårt att skilja skallen åt, det har gjorts tester på helt hundovana människor och även dom kan skilja en aggressiv från en glad från en upphetsad hund, det kan inte jag. Shitsurt.


Och här är han med en del av sin flock, fan va kul å kunna ha det på det sättet.


Av Sofie - 24 juli 2009 15:35


Har jag någonsin nämnt hur mycket jag avkyr barn!? Har just nu två stycken här som sitter och spelar Simpsons. J och E är helt ok iofs men deras kompis, vad fan han då hette, är inte riktigt i min smak. Lite väl showoff, kaxig och det där. Och hela tiden när man sitter och spelar Simpsons så är det "jag ska spela sen", vaddå "ska" vem har sagt det. Och samma med "ska du inte byta bil nu" (jag har ju bara haft den i outhärdliga 20 sek).


Trots att de är efter Neo lite mycket för min smak så verkar inte katten ta de så hårt iaf, tackar för deeet.


Som sagt tidigare så är inte jag speciellt förtjust i barn och de jag klarar av kan man räkna på en hand och få fingrar över.

Av Sofie - 24 juli 2009 02:07


Det här måste vara en av de vidrigaste påhitt jag har sett! De har stoppat utt djur och gjort SMYCKEN av dom! Vad är det för sjuk jävel som har kommit på det? Det finns inte ens ord för å beskriva vad jag känner, blev ordentligt chockad när jag såg bilden första gången, och det var inte många sekunder jag hade fönstret öppet.


Vill inte ha nå bilder av det på bloggen så jag länkar i stället.

Av Sofie - 24 juli 2009 01:30


Morsans favoritnötter, hon har surrat en del den senaste veckan om var de egentligen kommer ifrån, hittade lite bilder på google.


På den bilden ser det ut som en paprika eller nåt, antar att det där gröna under är själva nöten. Verkar inte så invecklad att komma åt som det först lät på henne.


Finns också en röd variant, den här ser mer ut som ett äpple tycker jag.


Men det är väl så här som de flesta känner igen dom.


Av Sofie - 24 juli 2009 01:23


Satt å skrev på nåt inlägg när jag hör ett ljud från höger. nÄr jag vänder mig ditåt står katten med huvet i min dagsgamla nudelsoppa och surplar i sig. Han hade hunnit äta rätt mycket innan jag såg honom, får väl se om han blir dålig i magen, han har redan haft en halvtaskig mage idag så det räcker.

Av Sofie - 24 juli 2009 01:12


ICA har ju gjort reklamfilmer ett tag nu, kollade lite på youtube och hittade en från 2002! Det känns som om det inte var allt för länge sedan som denne visades på tv.


Det finns ju så många, men här är några iaf...


, , ,

Wii

Av Sofie - 24 juli 2009 01:06


Vill ha en Wii så jag kan spela Wii Sports Resort! Det verkar superkul! Men det är en omöjlighet i denna lägenhet, ytterligare en grej att lägga till på "när-du-flyttar-hemifrån"-listan. Har en vag dröm om hur mitt hus kommer se ut men, det är som sagt en dröm och vad jaa har erfarat så går aldrig drömmar och önskningar i uppfyllelse.

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards