there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg under september 2012

Av Sofie - 18 september 2012 21:47

Verkar som om enda sättet att träffa folk och nya kompisar i den här stan (eller överlag) är om man är ute och super ner sig, gör bort sig och sen inte pratar om något annat. Eller bara säger samma saker varje dag...

Det låter ju likt mig, eller hur?

Av Sofie - 12 september 2012 09:10

Hant börja svära en del igår också. Beställde foder och lite prylar från Animail förra tisdagen och det skulle ta 1-3 dagars leverans, så jag väntade på grejerna till måndag. Fick hämta dom tisdag.
Sen när jag öppnade paketet var det inte vad jag hade köpt, en grej saknades och en annan var utbytt, dessutom var det bara ett paket fast jag beställt det i två pga tunga saker.
Sen var det olika summor på fakturan beroende på vars man kollade.
Men det löste sig, summan ändrades för den grej jag inte fick (slut i lager eller nåt) och så fick man en säck med kattsand också om man köpte två säckar foder. Så inte bara 200 kr rabatt på maten utan också en gratis säck värd 200, fan va nice.
Nu väntar jag bara på att det andra paketet med resten av maten ska komma så jag kan vara säker på att vi tänkte rätt.

Av Sofie - 12 september 2012 08:53

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards