there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg under november 2009

Av Sofie - 29 november 2009 23:33

Här har vi den, det absolut gulligaste i världen! Från sekund 43 i filmen nedan, missa INTE!


Den här bilden är det nog inte många som har missat, men jag bjuder på den jag också - Puss in Boots när han är som bäst.


Av Sofie - 29 november 2009 23:18

Det kommer två filmer nästa år som jag ser fram emot!

Först kommer det en ny Robin Hood film, med Russel Crow. Robin Hood är en av mina favoriter och exmpelvis Robin Hood - Prince of Thieves är ju bara bäst. Har sett serierna som dom har visat på tv också, en gammal en från 90-talet var rätt kass men det är ju RH. Sen den seenaste som jag nästan avgudar (kanske inte på den nivån men nästan).

Sen i maj kommer Shrek forever after, har sett alla det tidigare filmerna och julhistorein. Gillar dom massor. Lägger in ett klipp sen på min favoritscen från den filmen (med Puss (in boots)).

Hittade ingen trailer till nån av dom än så ni får nöja er med bilderna.

Av Sofie - 29 november 2009 18:00

  

Av Sofie - 28 november 2009 20:51

Dom visar Tomten är far till alla barnen på tv, har väl sett den ett par gånger förut men den är så jävla kul så den kan man se igen, hehe.


Sara har fyra barn med tre olika män, nu är hon ihop med sin fjärde man och det är julafton. Alla hennes ex är bjudna, med nya fruar och barn och grannar, då de barn som är till hälften hennes bor hos henne och Janne.

    Allt eftersom kommer helmigheter fram och åsikter som vore bättre osagda kommer ut i luften. Detta leder till missförstånd och en tilltagande fylla hjälper ingen till det bättre. Det blir en kaotisk jul som ingen av dom kommer att glömma.


Som sagt, jag tycker att den är superkul med fräcka meningar och bra skådisar. Knycker morsans rubrik, bara för ett det är nyckelrepliken i den här filmen.

Av Sofie - 28 november 2009 00:30

Kan ni gissa vad huvudpersonerna i filmerna ovan har gemensamt som Selene från Underworld inte har?

Jo: Dom har solglasögon hela högen

Varför: För att dom blinkar när de skjuter i filmerna, det gör inte Selene, HAH! Girlpower!  

Så de har inte enbart solglasögonen för att vara tuffare än andra, de har dom också för att dölja den mindre coola detaljen att de blinkar när det skjuter på folk och monster. Detta är ett gemensamt drag för alla actionfilomer, plötsligt verkar inte Terminator lika häftigt va?

  

Av Sofie - 27 november 2009 23:08

Så mycket hann jag se av Transformers 2 Revenge of the Fallen att jag hant få en favoritffras i filmen.


"Gotto wonder... If God made us in his image, who made him?"


Av Sofie - 27 november 2009 13:31

Ja, jag är en månad sen med det här, men lite klöver halloweenkostymer från en talk show på tv inspirerade mig att slänga ihop lite bilder på coola hundar.


  • Frank är väl inte utklädd egentligen, utan sig själv (Pug in Black)
  • Sen har vi Yoda och Leia, som en JRT har fått gestalta
  • "Hot dogs"
  • En gul Cerberos, troligen inte lika skräckinjagande som originalet :P
  • Och så har vi ju urhunden, en bulldog i grottmänniska-kostym :)

  

Av Sofie - 27 november 2009 11:09

Denna väcker numera mig på mornarna, byter nån gång ibland när jag blir less på den gamla. Den här hade jag på telefonen så det fick bli den...


Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards