there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sofie - 22 augusti 2011 01:20

Jag var på rätt ställe vid rätt tidpunkt, och fick den här :)



Originalet finns här -> Dump of Art by LeoNoy. Watch it being made här -> Livestream request Willah

Av Sofie - 13 augusti 2011 00:53

Har jobbat på LKAB hela sommaren, har en vecka eftermiddag kvar, sen får vi se vad som händer. Ska eventuellt till Siksjön vecka 34, hoppas det blir av, har inte varit där på snart tre år.


Dålig på att uppdatera, har ingenting att skriva.


Köpte nya hörlurar idag som jag nu använder flitigt. Så istället för att skriva något ger jag ett par mysiga och utterly epic delar av vad som spelar i min mediaplayer these days.


 

 

 


Svårt är det att bara välja några, och sen att hitta sina favoriter bland dom...


Edit: glömde ju den här

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards