there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg under maj 2011

Av Sofie - 26 maj 2011 14:49

Halkade in på Övernaturligt.ifouks och sitter och läser en tråd om tidigare liv. Det är väldigt intressant och faschinerande vad folk säger sig ha varit med om, lite fult är det dock att flera av dom har varit med om exakt samma saker, som till exempel är det flera som påstår sig ha varit häxor eller indianer.


Så jag sitter och funderar på det här, jag kommer inte på något som kan ha med nåt tidigare liv att göra (kanske är jag inne på mitt första?) Dom säger sig ha minnen från tidigare liv och till och med minnen från tiden mellan liven. Och dom pratar om obegrundade rädslor för djupt vatten och höjder.


Ordet "höjder" får mig att hajja till, jag är satans rädd för höjder ibland. Jag börjar skaka okontrollerat av att till exempel hoppa från femmans trampolin i badhuset, bara trean är jobbig. Höga rulltrappor i gallerian är skitscary osv. Och väldigt ofta faller jag när jag drömmer, jag vaknar alltid och sen känns det som om jag landar i sängen. Jätteskumt. Out of body experiens??


Nu när jag sitter och skriver det här så kommer jag ihåg en grej som hände när jag var liten så det är knappt ens troligt att allt det här beror på ett tidigare liv - jag ramlade ner från ett garagetak när jag var 6 år, så det kan ju absolut ha gjort att jag är rädd för höjder.


Vet inte om jag tror på det övernaturliga, men jag vill gärna göra det.


Av Sofie - 1 maj 2011 13:19

 

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards