there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg under juli 2012

Av Sofie - 30 juli 2012 15:38

Hade lite bakvänt maraton i går, gick på bio och kollade Dark knight rises igen ( hade gärna sett den idag också men jag jobbar :( )
Kollade den ensam på lördag och med morsan på söndag. Suverän film, overload av awesome.
Så var ju tvungen att se dom tidigare två i samma serie, men det fick bli först efteråt.
Ett tag sen jag sett Dark knight och nu blev jag påmind om varför - älskar filmen men mår så psykiskt dåligt efter att jag sett den så jag får ont i magen. Hatar hur den slutar.
Därför är nya filmen extra bra, den slutar på bästa tänkbara sätt och iaf jag får en lättnadskänsla när jag sett den. Som om man kan andas ut igen.
Men då kan ju inte jag se på film som andra, är det en film jag verkligen gillar så lever jag för den filmen, ett tag iaf.
Får se vilken nästa blir.

Av Sofie - 22 juli 2012 17:16

Sista nattskiftet på en stund, sen är jag ledig en vecka. Massor med tid att mysa med kissen.
Han vill gå i källarn hela tiden, trivs bäst när det är bara han och jag ^^
På bilden satt han vid dörren men han kom och fjäskade lite när jag skulle ta bilden så ... XD

Av Sofie - 21 juli 2012 07:20

Men satan! Tänkte ju att jag skulle gå och se Dark knight rises på måndag men har ju missat på en helg, den har ju premiär först på onsdag så blir tvungen se den till helgen och jag måste se sen i 3D, blä, så besvärligt.
Jobbar ju eftermiddag fr.o.m Mån så vågar inte se den före, kommer nog ganska mycket för sent isf.

Av Sofie - 20 juli 2012 23:39

Önskar någonting kul eller intressant bara kunde hända, det senaste var väl kär den där hunden följde med brorsan hem - och det var 2009. Så inte mycket händer i mitt liv. Känns som om alla andra hela tiden har saker att berätta och det tar som aldrig slut, alltid finns det något. Men inte jag, men för att något ska hända så måste man väl ut ur huset och där är man i ett dödläge, har inget ute att göra. Ska jag kanske gå runt och leta efter "äventyr"? Jag funkar nog inte riktigt så.

Jobbet är ju sådär lagom spännande två dar i veckan, och det känns inte som det roligaste samtalsämnet utanför jobbet. Inte för att jag bu har något annat att säga som jag ku förklarade ovan. Det finns inget att säga.

Av Sofie - 19 juli 2012 22:59

Tio pappersnäsdukar och en del nässperay och jag är äntligen ren i näsan för en liten stund, kan andas utan att det bubblar eller tar totalstopp. En stund iaf.
Har vart förklyld sen söndagskväll och det går lite upp och ner hur jag mår. Är konstant torr i munnen och att vatten smakar skit hjälper ju inte. käkar halstanletter och bisolvon, skulle ha köpt hem euceryn också då jag hört att det ska vara bra men glömde bort det.
Andra gången jagr förkyld den här så kallade sommaren, tredje gången i år och lustigt nog har jag bara blivit sjuk kring nattveckor.

Av Sofie - 19 juli 2012 22:21

Säsong 6 av True Blood har börjat och jag har sett de dem första avsnitten nu i veckan, kan verkligen inte känna att jag ser fram emot nya avsnitt längre. Varenda avsnitt slutar med en cliffhanger och man känner sig mest irriterad för att man som aldrig för några svar och att det bara blir en massa nya konstiga problem.
Böckerna är skrivna ur Sookies synvinkel och allt händer kring henne, inget konstig utöver det att böckerna ju handlar om en massa supernatural stuff. Men tvserien blir alltmer som Lost och Heroes, det spårar mer och mer och det finns inte längre några likheter till den originella storyn. Det handlar nu minst lika mycket om alla andra runt omkring med deras egna problem som inte har något med Sookie att göra.
Nu kollar jag bara serien för art ha något att titta på inte för att jag har läst böckerna och vill se hur dom har gjort det. Parallellen ill boken försvinner tidigt och sen är det bara tvskribenternas vridna hittepå. Att det ska vara så svårt att i alla fall nästan hålla sig till den originella storyn istället för att hålla på å ändra tamefan allt.
Det tar ganska lång tid att skriva det hör så sorry för om det blir tjatigt eller konstigt. Inte för attnågon läser den här skiten ändå.

Av Sofie - 19 juli 2012 03:47

Klockan är mitt i natten, jag är på jobbet och inser att jag antagligen aldrig kommer ha något att skriva i den här bloggen. Det händer ju ta mig fan aldrig något i mitt så kallade liv. Men känner som ändå ett sug efter att bara skriva något.
För att jag kan.
Tillbaka till jobbet istället kanske för att slösa minuter på det här.

Av Sofie - 17 juli 2012 18:29

Hur lägger man upp videon i inlägget då? Man kan ladda upp filmen men sen hittar jag den inte. Hjälp?

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards