there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg under april 2012

Av Sofie - 26 april 2012 17:50

Så heter min nya kamera! Tyckte det var dags för en ny, då Olympusen hör hemma i det antika numera. 

Jag ville egentligen ha en systemkamera, för jag gillar hur dom känns, sånna här titt-o-klick är så små, tycker samma om den här men man vänjer sig väl. 


Helt ärligt har jag valt just den här för att den var snyggast, det var lättast så.

Måste ladda batteriet innan jag får leka med den, även om jag redan provat den lite, tror ingen av bilderna jag tog blev ens nästan bra XD 

Av Sofie - 22 april 2012 22:00













Lite bilder jag gjort hittills i år.

Oskurna och i rätt storlek finns här 

Av Sofie - 20 april 2012 15:03

Hälsokollen gick bra kan tilläggas, bara kolesterolet som var lite över det normala med absolut inga farliga mängder. 


Lönespeces kom nyss, och det ligger där det blev uträknat att det skulle ligga, så jag behöver nog inte bekymra mig om dom där övertidstimmarna som jag inte trodde kom med. 


För å få ner kolesterolet, så sa pappa "gå promenader", "Låna Stigges hund och gå promender" 

"Vet du det skiter jag i"

Vill ju ha en egen hund att gå med isf...

Av Sofie - 20 april 2012 11:15

Kanske inte blir nån Grandag för mig då, ska göra om min hörselkoll den 23 maj, bara för att dubbelkolla om jag har en nedsättning på vänster öra. 


Vet fortfarande inte om jag jobbar. 


Snart kommer lönespecen, men jag får nog inte så mycket som jag trodde först, men det ser vi ju.

Av Sofie - 19 april 2012 20:14

Vet inte om och hur jag jobbar nu fram till sommaren, är med på listan över sommarvikarier på LKAB så jag har nog ganska garanterat ett sommarjobb, men fram tills dess vet jag inte vad som händer. 


Har kontrakt fram till söndag nu, sen är det bara å vänta och se om dom hör av sig.


Hoppas iaf att man kan få vara ledig runt den 26 maj, då är det koutsläpp på skolan, har missat det så många gånger nu och måste ju åka dit bara för att säga hej. Btw på tal om skolan - jag hörde/läste något om att Bruttan hade dött nån gång under förra året, nån som vet något om det?


Tänk om man skulle åka och låna pappas stuga i Långträsk nån vecka, så kan man fara runt i fyrkanten lite och hälsa på lite folk eller bara ligga och rulla tummarna - någon annanstans

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards