there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg under april 2014

Av Sofie - 29 april 2014 10:08

Att det har kommit snö i Kiruna i natt har väl inte undgått någon så det är väl onödigt att egentligen berätta om det, men det är inte hvudämnet för det här inlägget egentligen.

Skulle till Älvsbyn idag, hade en del spännande grejer på gång där, men nu är man insnöad så det verkar inte bli något. Får vänta ett tag och se hur det utvecklar sig, om det blir varmare och smälter bort till i morrn, eller om jag ska måsta vänta två veckor tills jag kan åka igen.

Det hade inte vart några som helst problem om det inte vore för att pappa ville att jag skulle åka med sommarsulorna på bilen. Så dom åkte på i söndags. Och det är tyvärr inte bara att byta tillbaka dom.

Så nu kan jag välja - jag chansar att det är mindre snö längre söderut och tar min bil iaf (men kanske åker först i morrn). Den är fyrhjulsdriven och om jag tar det satans lugnt så kan det gå.

Eller så tar jag morsans bil, hennes lilla tvåhjulsdrivan A3a som iaf har vinterdäcken kvar.

Eller så åker jag inte alls. 

Ska ju inte göra något som inte kan vänta, men besviken är man, det går inte att förneka...

Av Sofie - 14 april 2014 17:48

Fatta hur mycket jag vill se den här filmen!!!


  


 

 


Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards