there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg under juli 2009

Av Sofie - 10 juli 2009 13:38


Nu har Otto också somnat, han hade fyllt två år om en månad,


På bilden är han ungefär ett halvår gammal.


Av Sofie - 9 juli 2009 19:31


Fan va less jag är på alla misserabla ungjävlar som tvunget ska ut och supa innan de fyllt 18. Vad är det för fel på å vänta? Det är ingen ursäkt att säga, men du väntade ju inte, eller morsan drack ju innan hon var 18.


JAg väntade, men å andra sidan vad har jag vunnit på det? Jag är fortfarande singel och oskuld, ingen kille har äns en gång tittat åt mitt håll. Har varit på krogen två gånger, första gången gick det inte så bra, andra gången var minst lika värdelös. Det finns studier som visar att man blir 25 % snyggare i fyllan, jag måste vara helvetes ful då för inte ens med en massa fyllon runt omkring var det nån som visade något intresse.


Det är inte ens kul å dricka, man blir bara pissnödig, dessutom smakar det shit större delen av tiden. Folk säjer "äh, det smakar ändå inget när man är full",  gör det visst, det smakar helvete. Och inte blir saker roligare bara för att man är full, inte för mig iaf, jag tänker lika jävla klart efter 10 cider som efter 2 som efter ingen. Ingen som helstjävla skillnad.


Ja, det här är en del av allt jävla helvete som tynger mig och nån jävla gång ska det väl komma ut.  Äh, va fan, ingen bryr sig ändå...


Av Sofie - 9 juli 2009 12:58


Först drömde jag om en troligi, typ. Det var en hund som var riktigt galen (som värsta fallen i Dogwhisperer), den skrämde upp alla andra hundar runt omkring. Andra delen kom Cesar in och räddade dagen och fick hunden stabil, och så var det problemet ur världen. Sedan kom trean. I början var allt lungt,  sedan började alla hundar få panik, och då menar jag tokpanik. Och det var nån som surrade om att han var tillbaka. Vem då? Jo då var det nån demon/hund/människa/varulvsaktig varelse som kom och strök omkring. Tänk er Van Helsing varulven, men högre, smalare och riktigt ondskefulla lysande gula ögon. Minns inte vad som hände sedan...


Sedan har jag nästan alltid minst två drömmar och jag kommer ihåg den andra lite bättre. Jag fick äntligen hem tre råttor, det var en black european berkshire, en russian blue self och en amber hooded mm med bläs och röda ögon. Pojkar. De var superfina. Och naturligtvis vaknar man och man vill bara döö, för att det inte var sant. Verkligheten suger och kan dra åt helvete...

Av Sofie - 9 juli 2009 12:00


 Vi pratade en del i skolan om att man borde börja skriva drömdagbok, för alla hade så sjuka drömmar. Så nu tänkte jag försöka börja med det här på bloggen, får se om jag kommer ihåg tillräckligt för att kunna göra något inlägg om dom. Det kommer att bli rörigt men det är ju drömmar också så...


                       http://www.cayote.nu/images/layout/cayote.jpg

Kommer å markera alla inläggen DDB (DrömDagBok) så man inte börjar fundera på vad jag surrar om när man börjar läsa dom inläggen.

Av Sofie - 8 juli 2009 12:33


Efter Hellboy kan jag inte få nog av den här...



Av Sofie - 8 juli 2009 12:24


Knycker nog syrrrans idé om en kategori med mina favoritsaker. Den kanske dyker upp redan under dagen...

Av Sofie - 8 juli 2009 12:21


Men det verkar vara en rätt lugn omgång den här gången. 


Varför kan inte människor också ha bara en gång per år som man kan bli gravid? Varför 12 gånger? Det är ju knappast smart egentligen. Men tänk om det skulle vara så, att mäniskan bara kan bli gravis under en period per år, tänk va lite människor som skulle börja födas, så jävla bekvämt! Mindre folk, betyder mindre belastning på ALLT annat.

Av Sofie - 8 juli 2009 01:40


kommer ni ihåg det här?

Nu har de gjort film av det...



Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards