there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Sofie - 4 juli 2009 21:46


Det var en man som hette Alf Nilsson. han ville inte bli kallad Affe.

"Det betyder apa på tyska"

"Vad vill du då att jag ska kalla dig? Herr Nilsson?"

                       http://www.kalastips.com/images/pippi.jpg

Av Sofie - 4 juli 2009 20:48



Detta är i mina ögon ett av de mest underbara husdjuren man kan ha, när det klickar, då har man en perfekt kompis


 

de tycker om samma saker som du...


Får jag vara mer?


Inte är man stor om man kan sitta på en Cola-burk...


 

Vad kan man säja :)


Vi vill också se!


Skönheten i verkligheten...


Blä på dig du...:)


Vad säger kärlek som denna bild?


Råttan är helt enkelt underbar...


Av Sofie - 4 juli 2009 20:36


Måste bara kommentera hur j*lvigt det låter på tvn när Erik LInder uppträder, jag kan inget om musik, men det kan till och med jag höra att det är shitdåligt.

Av Sofie - 4 juli 2009 19:49


Jag är, som de i min närhet vet, ett fan av Marvel och det inkluderar Spiderman. Ettan och trean är mina favoriter, även om tvåan också är bra. Antar att jag drömmer om den där världen som inte finns...


------------------------------------------------------------------------------------------------

Spiderman

Första filmen handlar om nörden Peter Parker som blir biten av en muterad spindel. Sedan utvecklar han superkrafter som han kommer på att han kan använda till att hjälpa andra människor. Hans bästa väns pappa har under en längre tid hållit på med ett projekt med mål att förbätta den mänskliga kroppen, för att användas i militärsyfte, dock går något snett och han utvecklar en grav scitsofreni. Parker är nu den eda som kan stoppa honom.

                       http://www.iwatchstuff.com/2007/04/26/spiderman-web.jpg

------------------------------------------------------------------------------------------------

Spiderman II

I tvåan börjar Parker att tvivla på sin förmåga och i och med det försvinner krafterna ifrån honom. Samtidigt är det en forskare som utvecklar en ny tekink som ska hjälpa till inom forskning eftersom det erbjuder en ensam människa fyra extra armar. Dock verkar något slå fel och den nya uppfinningen tar över och forskaren tappar kontrollen. Ska Parker kunna åtarfå krafterna och stoppa honom inan hela staden förintas?

                                         http://cdn.giant.blackplanet.com/wp-content/uploads//2009/01/ea_54437_0_spiderman2.jpg

------------------------------------------------------------------------------------------------

Spiderman III

I första filmen mördas Parkers onkel vid ett bilrån. Den som misstänks för mordet var inte den man som Parker dödade utan en annan man som nu flytt från fängelset. Samtidgit börjar en annan kille på tidningen som Parker jobbar på, han erbjuder bilder av Spiderman. Riskerar han att tappa jobbet? Ovetandes om det har Parker och flickvännen Mary-Jane fått med sig en utomjordisk varelse som kommer att vända upp och ner på tillvaron.

                          


Av Sofie - 4 juli 2009 18:19


Det är em grej som jag eventuellt skulle kunna tänka mig att utbilda mig till, jag är inte så intresserad av just hästar med det finns ju andra djur som kräver klövvård. Tänkte kanske i framtiden skaffa alpackor och/eller getter (beror på jobb, hus, pengar, det vanliga...) och dom behöver ju också fotvård. 

                        http://content.expressen.se/blog/10/02/12/hovslagare/images/a_foto1.gif

Av Sofie - 4 juli 2009 18:11


Nu är det bara jag och syrran kvar hemma, mamma och bror åkte till tåget för en timme sedan och pappa skulle med en kompis och fiska. Han kommer hem först i morrn. Ska inte göra något speciellt, funderar på att röra ihop en kladdkaka och vispa grädde till, det är gott :)


Ska bara mata mina odjur först.

Av Sofie - 4 juli 2009 12:13


Nu är det spikat hur det blir. Bror och mamma åker till Falun i kväll, jag och syster åker nästa helg. Alla djuren stannar hemma. Jag får stanna en vecka och åka hem en vecka tidigare, för att pappa ska iväg. Sedan tar mammas semester slut ytterligare en veckas senare och kommer då hem. Då får jag välja om jag ska åka ner ännu en gång eller om jag ska stanna hemma. Ett som är säkert är väl att det inte blir varken nåt Siksjön eller körtkort i år iaf. 

Av Sofie - 4 juli 2009 00:18


nu går jag och lägger mig, har en del ångest framför mig i morrn så man måste vara utvilad till dess.

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards