there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Sofie - 18 juli 2009 15:18


såg att HP inlägget strejkar lite, jag lovar å fixa det när jag kommer hem, ids inte just nu...

Av Sofie - 18 juli 2009 15:07


Idag åker man hem till Kiruna, ska vara ensam hemma i tre veckor med djuren som sällskap, inte dåligt det iofs. Tåget går vid 7 ikväll tror jag.


"Favoritkusinerna" med familj är här idag och ska hämta nyckeln till Siksjön. De lär ju inte ta sig härifrån förrän i morrn. Tydligen har de köpt en hamster också, har inte varit å tittat på den, stackarn...


Köpte/fick tre nya böcker igår, kände att jag behöver lite omväxling från Drakens Återkomst-serien, det blev Dean Koontz. En av mina kompisaras favoritförfattare. Jag har läst ett par av hans böcker och finner dom rikitgt bra, så i går när jag hittade tre stycken kunde jag ju inte låta bli.


Så, får se om man kommer ner igen senare i år. Vet inte riktigt, skulle ju helst vilja ha med mig odjuren i så fall. Men det är svårt när man åker tåg.


Och körtkortet är det ju bara å spola ner, kommer ju aldrig att kunna ta det. Det var ju meningen att jag och morsan skulle ta det nu i sommar, men jag kommer ju inte att hinna ta det här nere iaf. Morsan fick körtkortstillstånd i veckan ås för henne är det bara å tuta å köra.


Men jag får träffa miscken i morrn iaf! :) Det är ett biggma + i min tillvaro just nu, har saknat honom jättemycket i veckan. Hoppas mössen lever än, pa har ju sett efter dom i veckan. Är inte så säker på att de har fått all den mat så borde ha fått, skulle dessutom inte förvåna mig om pizzan som de fick innan vi åkte ligger kvar i buren...


Ja, det blev mycket i ett inlägg, men det var enklare än å skriva ett om varje sak. När jag kommer hem sen blir det lite fler, då blir det dator och tv-spel för hela slanten!

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards