there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Sofie - 23 februari 2010 17:37

Det är inte mycket bra som disignerna Simon och Tomas håller på med, många av de rum de inreder skulla jag aldrig vilja sätta min fot i och det som kommer ur brödtuggen på dom är bara sorgligt, MEN Simon har faktiskt sagt en grej som jag kan hålla med om:


"If it gets really ugly, we'll just call it designe"

- Simon Davies

 

Slänger in en bild på deras nya hundar, som av nån anledning är Jack Russels, varför har designers den här typen av hundar egentligen?

Av Sofie - 23 februari 2010 14:32

Har hittat en choklad som jag tycker är väääldigt god. Det är just som rubriken säger Marabou Premium Dark Milk. Det är en ljus choklad med en fyllning av mörk choklad, mums :)


Så får ni tillfälle så tycker jag ni ska testa den :)


  

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards