there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Sofie - 4 februari 2010 18:50

Klichérubrik, vem bryr sig?


Har gått långt med hundarna både igår och idag, var ute i en och en halv timme i går och två timmar idag. Men det syns inte nämnvärt på dom - det är högenergihundar så det är synd om dom. Så gick till Björkis idag, båda hundarna fick goooode lång näsa när vi kom in där, luktar gott av allt godis och intressant av alla hundar som vart där tidigare.


Och dessutom, skrev ju för ett par dagar sen om att jag haft en plugg i örat den senaste veckan, idag släppte den! Och det var så jävla skönt, började börbereda mig lite smått på att vara halvdöv för resten av livet (realistiskt jag vet).


Så jag är helt färdig i kroppen efter att ha vart ute så mycket med hundarna, det har ju blivit en halvtimme här och där mellan långprommisarna också då dom ska ut och kissa även om jag inte har promenerat så mycket på dom utan mest hållit ett öga på hundarna så dom inte rusar iväg och försvinner.


Köpte lite tuggben åt vovvarna, det var uppskattat :) Dom fick varsin efter middan och den lilla snutt som Tarzan lämnade åt Tess upp, så det är lite risk för lös mage till i morrn.


Tarzan fyllde ju 11 år igår så det var en av anledningarna till att vi gick till Björkis, sen hade jag lyckats krasha en av musarnas matskålar så jag måsta köpa en ny.


Jag har för stunden ingen bild på vovvarna men kanske kan ta en eller knycka en av morsan... Får se.

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards