there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Sofie - 21 februari 2010 18:53

Mobbat kissen igen, lekte med NeoCuben och han blir ju som vanligt väldigt närgången, det brukar sluta med att han ligger i knät och bara kurrar, samtidigt som han lite försiktigt "fingrar" på magneterna. Jag råkade upptäcka också att om man lade kulorna i rader om fyra och sedan slog ihop ändarna så får man ett halsband åt kissen. Det ser ut såhär:


Bilderna är ju suddiga som vanligt, men jag har bara 4 megapixlar i min kamera, som börjar höra hemma på museum.


Passade på att ta ett par bilder idag också när jag såg hur han hade lagt sig, han brukar ligga på elementet bakom soffan men när det blir för varmt eller obekvämt så hoppar han ner i soffan på filten bredvis mig. Där ligger ju råttorna som jag visat på bild tidigare. Normalt sett har han inget intresse i dessa små mjukisar men idag fick dom duga åt honom:



Som kuddar :) Han har den grå under huvudet.

Av Sofie - 21 februari 2010 00:12

Eller handen. Och rita av den. För det gjorde jag.


Jag mindes en uppgift vi fick i skolan på bildlektionen, det råkade vara att just rita av våran egen hand, den gången gjorde jag det i blyerts. Den här gången gjorde jag det i photoshop. Fann det faktiskt förvånansvärt enkelt och båda dessa blev klara på bara ett par minuter. Förstår inte att jag har så jävla svårt att rita händer när jag ritar händerna på någonting (förslagsvis i änden på en arm som sitter på en kropp av någon form).



Så båda dom här bilderna visar min hand i olika frysta rörelser, typ, den nedre är kanske lite kluddig men jag ides inte vara jättenoga med den.


Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards