there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Sofie - 1 februari 2010 22:48

Tror jag behöver en snart... Vi har ju en hel del nedsatt hörsel iom åldern i släkten med det är nog inte det som gör att jag har varit döv på mitt vänstra öra i över en vecka.


Under gymnasiets sista år började jag få en del vaxproppar i öronen, ett eller båda öronen täpptes igen och när det var som värst hörde jag väldigt sparsamt i upp emot tre dagar. Men det släppte iaf efter ett tag.


Tydligen är det här något som går i släkten får pappa brukar visst också få det, och det är inget att göra nå åt. Bara å härda ut, alla försök till att få ut det ur örat har resulterat i att det blivit hårdade packat och därmed vägrar släppa.


Dessutom är det ett konstant brus i örat, som en blandning av mitt-emellan-radiokanalerna och tinnitus, och det är shitjobbigt, inte minnst när jag ska sova.


Så, det finns nu två alternativ, Ett) jag väntar ut det 2) jag försöker ta mig in till stan för att komma till apoteket för att köpa öronrens eller nåt. Men att ta sig härifrån går ju alltid lika lätt. Not.


Iblans är det jävulskt skönt att inte höra något, men samtidigt är det rätt jobbigt för jag hör ju inget. Fattar ni?

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards