there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Sofie - 17 oktober 2009 23:18

Det var ett tag sen jag skrev en sån här... Nu kommer i alla fall en...  


Dom visar Catwoman från 2004 med Halle Barry på tv, en av mina favoritfilmer, även om jag har märkt en rätt ful grej med den. Bara för att det är en tjej som är "hjältinnan"/huvudpersonen så är det en skurk som rör något "tjejigt" - i det här fallet är det en sminkskandal. Kan ni tänke er Steven Segal eller Arnold Schwarzenegger lösa en sminkhärva?


Handlar iaf om Patiens Phillips som en dag efter jobbet råkar höra ett samtal om hur den senaste ansiktskrämen inte är så bra som den verkar, den är i själva verket farlig. I deras försök att döda henne skapar dom något nytt, och med hjälp av Midnight blir hon en ny människa. Nu måste hon stoppa Beuline från att nå hyllorna på allvar, annars skulle miljoner kvinnors liv vara i fara.


Jag älskar den här filmen, även om animeringarna är väldigt tydliga. Men jag gillar handlingen och Halle Barry är en favoritskådis. Sen påminner den lite om Batman-filmerna (tillhör också mina favoriter) och det är inte för att vi har en catwoman i andra filmen :P


Inte en av mina bästa men ändå... :P


Av Sofie - 17 oktober 2009 13:15

verkar var nåt genomgående, flera som har idétorka. Jag vet inte vad jag ska skriva! Har inga idéer eller funderingar. Har inte hittat nå fula bilder att kommentera, eller något mer att lägga på önskelistan.


Statistiken går upp och ner hela tiden har haft mellan 11 och 26 besökare den här månaden, mitt gamla medel låg på över 30 om dan. Något har hänt... Han folket dött eller?


Neo ligger kloss bredvid min arm så jag har lite svårt att röra mig, men han är ju onekligen supermysig och föredrar att ligga bredvid mig framför nån annanstans. Det är en nåt han har börjat med nu de senaste veckorna, när jag sitter vid datorn så ligger han bredvid mig på soffan. Myskillen :)


Annars händer inget, kanske tar en nutellamacka som laddar batterierna lite innan jag kanske går till konsum å köper lördagsgodis åt mig. Får se om jag ids gå. Är på väg... Snart...

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards