there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Sofie - 12 oktober 2009 22:52

Ok, ok, jag har ett par grejer jag skulle vilja ha i julklapp (fast vi kanske inte får några i år då pappa tycker vi ska köpa en ny tv, fast jag tror våra grannar hade lite med det å göra :l)


Jag skulle vilja ha en NeoCube, dom är supercoola :) Och det har inget att göra med att min katt heter Neo :P

Ne, jag tyckte dom verkar shitcoolla :) Hittade den faktiskt inför det här inlägget när jag letade bilder på en annan av julklapparna nedan. Det finns massor med filmer på youtube, det råkade bli den här...



En sån här läslampa, som man bara lägger i boken. Med ett behagligare ljus när man ska läsa innan man sover. Då lurar man inte kroppen att det fortfarande är dag så att den har svårare att sova, vilket jag har haft problem med ett tag. Och det beror nog inte på sängen utan allt som rör sig i huvet på mig.

  



Och så en Wacoom Bamboo A6 ritplatta (den här finns med på min födelsedagsönskelista som har hängt på kylskåpet nån månad, men jag tror inte nån har sett den :P)

  

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards