there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Sofie - 13 oktober 2009 23:51

Gjorde ett litet kollage till en tråd på MiF, det blev såhär på min favorittjej :)


  

På de två första bilderna är hon runt 2,5 - 3 veckor gammal, ett par månader på den tredje och på den stora bilden är hon runt ett år tror jag. Vet inte riktigt när jag tagit bilden... Snyggast är hon i alla fall :)

Av Sofie - 13 oktober 2009 23:06

Har velat ha den här sen jag såg den i Ellos-katalogen för nån månad sen. Tycker den är supersnygg och den verkar mysig, och det är inte den typen av tröja som jag brukar köpa! Jag använder huvtröjor!

  

Den finns i gröntoner också, men det var blå sektioner på den som jag inte tyckte passade in, så den här ar snyggare. Hade den andra bara haft gröna toner hade jag nog fått lite ångest om vilken jag skulle välja.


Om inte morsan beställer den så gör jag det själv!

Av Sofie - 13 oktober 2009 19:44

Och det har funnits sen 2008! Att jag inte sett det! Råkade se det idag, men i vilket sammanhang har jag glömt...


The Dog Whisperer har släppt ett spel! Där man som spelar är packleader som hjälper hundarna med diverse problem, och svara på frågor som rör ledarrollen och hundars beteende. Det är inte superkul men lärorikt och snygg grafik :)


  

  

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards