there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Sofie - 27 april 2010 22:42

Diggar den här reklamen...


Av Sofie - 27 april 2010 21:28

Har en del nya grejer, en av dom är körkortet - grattis till mig! Jag tog det tisdag förra veckan (har vart utan internet sen dess så därför har det inte kommit upp tidigare) ska hämta up plastkortet i morrn hade jag tänkt.


Sen har pappa köpt en till bil, som typ kommer att vara min tills nästa skalle tar körkort. Yippie, men jag kommer inte att få den förns om två veckor då pa kommer hem från Luleå.


Sen dog ju min telefonen för ett tag sen och jag har under tiden lånat mormors, nu har jag fått en ny, en Nokia 7020 bilden nedan. Den funkar än så länge super, men den är jävligt ovan.

  

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards