there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Sofie - 27 mars 2010 18:07


Strax före nio i morse knackade mormor på dörren och frågade om jag vill åka till Tierp - morfar skulle köra. Kändes först inte så lockande, men klev sen upp och gick och dushade.


Sen åkte vi och var där runt halv tolv, jag visste att det skulle vara kaniner där samtidigt, men jag visste inte att det skulle vara så måånga kaniner, säkert 300 stycken, räknade inte och det var ändå inte lika många som på den förra utställningen när taket rasade in. SRS hade bara ett litet hörn av hela lokalen. Tänkte aldrig på att ta kort...


Så där står jag, som en annan idiot, mitt på golvet framför domarbordet och kollar en tjej som jag antar gör friskkontroller, det är för hög ljudnivå för att jag ska höra vad hon säger, och jag vågade heller inte fråga eller ens ställa mig närmre. Ett par ansikten ser bekanta ut efter att ha sett bilder på RiF, men att koppla ihop rätt face med rätt nick var svårare.


En tjej med hund var där, hon var den jag trodde hon var men jag hade uppfattat det som om hon inte skulle vara där, vilket gjorde mig osäker. Men efter en halvtimme lyckades jag klämma ur mig ett "hej" iaf. Dessvärre var det väldigt rörigt och jag kände mig bara malplacerad och i vägen. Stod bara där som ett annat fån.


Det var kul att se alla råttorna, länge sen jag sett en råtta irl... Men jag antar att jag hade velat nå mer också... Vet inte vad jag hade väntat mig... Kanske inte riktigt det som var där.


Så jag gick ut vid halv ett och ringde morfar, dom hade precis gått in på ett fick på andra sidan järnvägsspåret så jag gick över till dom.


På vägen hem stannade vi till på IKEA, jag hade väl hoppats på å hitta nå grejer till tjejerna hemma, men ingen lycka, hittade nå korgar som jag vet Spindel skulle ha gillat att molekylera så dom köpte jag. Men ska nog handla på internet nästa gång, det finns både större utbud samt att det bli billigare.


LJUSNAN Burk med lock, set om 3 

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards