there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Sofie - 14 september 2009 15:51

Nu är det länge sedan jag har skrivit något igen, har varit ganska insnöad på Facebook den senaste veckan. Sen har det inte hänt något heller. Ska till tandläkarn klockan 14 i morrn, dom kommer gråta när dom ser mina tänder...


Kollar tv och spelar spel på datorn, har föresten fått byta till pappas dator, det var meningen att han och jag skulle byta, men min kraschade så jag fick hans i stället. Egentligen skulle jag inte få den förrän jag varit på AF och Soc, eller var det nu heter, men har fortfarande inte varit dit. Det känns inte speciellt lockande, även om ett jobb kanske inte hade varit alltför fel... Fast det känns som om jag kommer vantrivas vad jag än får för jobb...


Jag är en dålig människa... Kan inte göra något själv... rädd för folk... dom borde avliva mig egentligen, då jag uppenbarligen inte fungerar som jag ska. Kan bara prata med folk på internet då jag inte behöver möta dom f2f. Kan inte ens prata med någon ny människa över telefonen, oftast hör jag inte ett ord av vad dom säger och det är pinsamt att behöva säga "va" mer än två gånger. Kanske för att man har varit så jävla isolerad hela sin uppväxt...


Äh va fan! Nu sitter jag och spyr ur mig en massa ointressant skit igen, inte en jävel bryr sig ändå, det är bara att ta tag i det och bli vuxen! Men jag är inte vuxen i skallen, knappt ens fysiskt och jag fyller snart 19... Sorligt.


Och den eviga hopplösheten ligger som ett lock över hela min värld, som iofs inte är seciellt stor...

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards