there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Sofie - 19 februari 2011 01:24

Fick ta en del skit idag, väldigt oschysst skit. 


Vill tillbaka till Holmen, eller till någon avskilld håla nånstans i mellersta Sverige, där jag bara kan försvinna. Fatta vad jag har bytt ner mig egentligen? Från att ha bott där - till att bo här. Det ser inte mycket ut för världen, men det var min fristad och det ställa där jag kunde göra vad jag ville, utan att på något sätt känna mig hämmad eller begränsad. Och jag kan känna mig bakbunden av många små löjliga saker som ofta är huvudanledningen till att jag är som jag blev.


Men jag vågar nog påstå att det är den här satans lägenheten som gör det, sällskapet och dessa oändliga prylar. För när jag är hos C eller när jag bodde på Holmen så är allt så satans mycket lättare!


Undrar om jag är en svår människa att leva med?

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards