there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Sofie - 13 februari 2011 03:00

Ignorera det faktum att klockan är tre på morgonen och att jag borde gå och sova, ska göra det strax, har bara velat skriva ner det här ett par dagar nu då det gnager i mig...


Det kommer att gå myyycket pengar den här kommande veckan, måste ha spån till marsvinen, och det måste inhandlas på Björkis om inte pa har med sig en bal när han kommer tillbaka från Långträsk. Köper jag - lite spån för hundra spänn. Köper pa - mycket spån för (mig) 0 kr.

Måste ha toa-lätt till mössen, men det är inte lika akut - 150 spänn.

Måste ha kattsand - 180 spänn.

Har tänkt åka ner till Älvsbyn i veckan - 400 spänn i bensin enkel väg minst, sen ska man ju leva där nere och sen ska man hem igen, så ytterligare 1000 spänn på det då :(


Men sen är jag luspank!

 

Och det är inte kul när man ser hur pengarna på kontot bara rinner iväg... Måste väl gå till AF sen då när jag kommer tillbaka från Ä-byn. Måste ju få in lite pengar snart...

Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards