there is only one guy in this world who can make me smile when I am down

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Sofie - 3 juni 2010 22:52

Missade det här helt, kom å tänka på det i morse, men mina pojkar fyllde ju 5 år igår. Eller iaf Bamboo då jag inte har kvar Lupin.


De är födda den 2 juni 2005 :D Så grattis pojkarna, och tack Bamboo för att du funnits i mitt liv så länge, och hoppas att du blir kvar i flera år till.



Och så lilla Lupinen, han hade sån mjuk päls på vissa ställen, saknar min lilla tjurskalle... Grattis på födelsedagen mannen, var du än är. Hatar att du skulle tas ifrån mig så tidigt...


  

Av Sofie - 3 juni 2010 22:29

Min senaste råttbild, är egentligen en gammal (en månad eller två) men jag har inte gjort klart den pga bristande inspiration. Det har blivit mycket annat den senaste månaden så jag gjorde klart den här, lite som omväxling och lite pga andra skäl. Inte den bästa jag har gjort, men jag ids verkligen inte överanstränga mig inför varenda bild... :P


Presentation


"The greatest harm can result from the best intentions"

Klocka

Livestream

Watch live streaming video from fiffiluren at livestream.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ser ni när ni ser en tamråtta?
 Ett äckligt odjur som borde utrotas?
 Ett djur som får leva bara det inte har något med dig att göra
 De är helt ok, bara du inte behöver ta i dem
 Gillar dem, bara inte svansen
 De är helt ok, inget favvodjur dock
 Det är det bästa som finns!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards